Saturday 10 November 2012

    mengimbau kembali kenangan silam..


    Ni lah  video pertama yang mimi kasi untuk si dye..
    Muhammad Yusrizal Bin Khairul Anuar
    dye sweet orang nyer.. sesungguhnyer saya memang sayang kat dye..
    dan saya berharap sanggat2-II yang hubungan kitorang akan kekal hingga ke akhir hayat..
    pertama kali saya sebahagia ni barsama orang yang tercinta yang bukan daripada darah daging saya sendiri yang mampu membahagiakan saya.. dia ibarat kekesih pertama saya dan kekasih terakhir untuk saya..
    meskipun dulu pernah ada yang bertahta di hati sebelum nya..
    namun yang dulu hanyalah masa lalu dan tiada apa-II erti lagi..
    hanya dia (Yusrizal) yang memenuhi hati saya..
    dia yang mengajar erti cinta yang sebenar.. sayang yang sebenar..
    hidup yang sebenar,, dan kasih yang sebenar..

    Asal Usul_S.A.Y.A.NA.G:-
    kami bukan lah sentiasa bertemu.. 
    bukanlah saling kenal mengenali..
    bukan lah dari saling sayang menyayangi..
    bukanlah dari hubungan yang serius
    dann..
    bukanlah pernah bertemu..
    meski pun banyak kali kami buat perancangan untuk berjumpa..
    namun allah telah merancang segala galanya yang terbaik buat kami..
    sehingga sekarang kami masih belum dapat bertentangan mata..
    cinta kami hanyalah cinta di alam maya namun bermula 02.05.11 sehinggalah kini 10.11.12..
    hubungan kami masih lagi berkekalan.. Alhamdulilah..
    moga-II dia benar-II lah jodohku yang ditetapkan senjak azali lagi..
    dan moga-II hubungan ini berkekalan sampai bila-II
    layan jer post bergambar di bawah ya..
    ni pulak,, post pertama dye untuk mimi.. so mimi balas la dengan video yang di atas tadi..



    Notapinksaya: Ya-Alllah.. kuatkan lah kami untuk menghadapi segala ujian yang mendatang..
    Aminn...








    No comments: