Monday, 12 November 2012

happy sangat-II tw..

happy sangat ni.. sampai tak thau nak mulekan macam mane..
baru 5 mimi lepas mimi wabcam ngan si dye..
happy sangat-II, tak sabar nak kongsi dengan korang semua..
urmmm.. macam maner ek nak mule??heheh..
oke fine *gedik..
ni gambar dy mule-II kitorang webcam...
geram nyer...
lame tak tengok,, rindu sangat-II taw..
maaf gambar saya dibucu sana harus ditutup.. malu.. ngee~
ni chat dye
dan yang ni muke dye buat..geram taw..

lapas t0o yang ni pulak
dye ngade2, tunjuk pipi dye..
bawah ni plak chat yang mimi balas kat dye n chat yang dye balas balik kat mimi
dengan selambernyer dye buat macm ni..
hehehe..

heheh.. biase lah cinta jarak jauh..
jumpa pon tak pernah..
insyaallah, dengan izin allah bulan 12 ni kitoranh nak jumpe..
kitornag hanya merancang..
tapi sume t0o allah yang menentuakn..

bawah ni pulak gambar yang terakhir mimi dpat curi-II ambik sebelum mengakhiri webcm kotorang..

sekian sahaja~
mintak maaf ya.. kalau perbuatan mimi ade meluat ker..
mimi happy tak terhingga sangat..
sampai tak ingat dunia..
tak baik kan??
hehehe..


to my sweetheart
thanks sayang coz dha buat cyg happy sanggat-II..
cyg sayang b sanggat-II..
Cyg janji akn buat b happy jugak..
always..
amimiyusrizal
hatiku berbunga-buanga..
lalalalalalala...

No comments: